V nadväznosti na vyššie uvedené by sme sa radi ospravedlnili našim zákazníkom za oneskorené reakcie vo vybavovaní objednávok. Nastalá bezprecedentná situácia po zavedení mimoriadnych opatrení (najmä uzavretí fitness centier) viedla v predchádzajúcich týždňoch k preťaženiu serverov a dočasným výpadkom rezervačného systému. To spôsobilo, že časť objednávok (predovšetkým činiek, závaží a kotúčov) sme nútení stornovať či ich expedícia potrvá viac ako týždeň. Tovar nie je na trhu dostupný a dochádza k oneskoreniu v zásobovaní celej SR. Samozrejme sa budeme snažiť pre Vás nájsť náhradný tovar, ale nie vždy to bude v našich silách. V prípade čiastočného či úplného storna objednávky nie je aktuálne možné meniť zloženie produktov na iné, než objednané. To by viedlo k ďalšiemu zdržaniu pri spracovaní čakajúcich zákazníkov. Prosíme, aby ste v prípade záujmu o náš sortiment znova vybrali z aktuálnej ponuky produktov. Prostriedky vraciame ihneď bankovým prevodom alebo cez platobnú bránu PAYU (technické spracovanie PAYU činí cca 3-5 dní na pripísanie prostriedkov na kartu späť).
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a prosíme Vás o pochopenie a ohľaduplnosť v súčasnom netradičnom stave, v ktorom sa naša krajina nachádza.
Prosíme zároveň aby ste venovali pozornosť aktuálnej skladovej dostupnosti tovaru, u vypredaných a nedostupných produktov nie sme schopní okamžite reagovať na objednávku.
Viac informácií k prevádzke eshopu a výdajných miest nájdete Chod eshopu a výdajních miest.
Ďakujeme za pochopenie.
Váš tým FITHAM.sk