Príďte si osobne vyskúšať a nechať poradiť s výberom trenažérov, posilňovacích strojov či fitness doplnkov na domáce cvičenie. Naši odborní poradcovia vám radi všetko vysvetlia na najväčšej pobočke v Bratislave.
Benefit icon Doprava ZADARMO nad 79 EUR Benefit icon MONTÁŽ U VÁS DOMA stroj dovezieme a zmontujeme Benefit icon SERVIS U VÁS DOMA záručný aj pozáručný Benefit icon CEZ 100 ZNAČIEK V PONUKE viac ako 40 000 ks skladom Benefit icon Odoslanie v deň
objednania do 15 h

Často Kladené Otázky (FAQ)

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa nášho e-shopu, ako sú informácie o platbách, doručení, vrátení tovaru a ďalšie. Pokiaľ tu nenájdete odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať!

 

1. Aké sú možnosti platby?

Na našom e-shope prijímame platby prostredníctvom kreditných/debetných kariet, bankových prevodov, pri prevzatí osobne dobierkou alebo na splátky s HOME CREDIT či ESSOX. Tu nájdete detailné informácie ohľadom platieb.

 

2. Ako dlho trvá doručenie?

Doba doručenia závisí od zvoleného spôsobu dopravy a miesta určenia. Štandardné doručenie obvykle trvá 1-5 pracovných dní, v závislosti od zvolenia spôsobu dopravy. Tu nájdete detailné informácie ohľadom doručenia. Nad 79 Eur, máte dopravu po celej Slovenskej republike ZADARMO!

 

3. Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s potvrdením o odoslaní, ktorý bude obsahovať sledovacie číslo a odkaz na stránku prepravcu, kde môžete sledovať stav doručenia.

 

4. Aké sú náklady na dopravu?

Náklady na dopravu závisia od váhy a rozmerov balíka, spôsobu dopravy a destinácie. Presné náklady na dopravu sa zobrazia pri dokončovaní objednávky. Tu nájdete detailné informácie ohľadom nákladov na dopravu.

 

5. Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Pokiaľ potrebujete zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás čo najskôr. Pokiaľ vaša objednávka ešte nebola odoslaná, pokúsime sa ju upraviť alebo zrušiť. Akonáhle je objednávka odoslaná, nie je možné ju zmeniť alebo zrušiť.

 

6. Čo mám robiť, keď som dostal(a) poškodený alebo nesprávny produkt

Ak ste dostal(a) poškodený alebo nesprávny produkt, kontaktujte nás prosím ihneď s informáciami o probléme a prípadne priložte fotografie. Náš tím zákazníckej podpory sa postará o nápravu.

 

7. Ako môžem vrátiť produkt?

Ak máte záujem o vrátenie produktu, postupujte podľa pokynov v sekcii Odstupenie od zmluvy na našom webe. Vrátený tovar musí byť nepoužitý av pôvodnom balení. Niektoré produkty môžu mať zvláštne podmienky na vrátenie.

 

8. Ponúkate zľavové alebo špeciálne ponuky?

Áno, z času na čas ponúkame zľavy a špeciálne ponuky. Sledujte naše stránky a sociálne siete na Facebooku či Instagrame, aby ste nezmeškali žiadne akcie.

 

9. Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

Naša zákaznícka podpora je k dispozícii prostredníctvom e-mailu alebo telefónu. Kontaktné údaje a prevádzkovú dobu nájdete v sekcii Kontakty na našich stránkach.

 

10. Mám problém s prihlásením do svojho účtu. Čo mám urobiť?

Ak máte problémy s prihlásením, skúste najprv obnoviť heslo pomocou odkazu „Zabudnuté heslo“. Ak problémy pretrvávajú, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Neviete si rady s nákupom?
Navštívte nákupného poradcu Pozrite si rady a tipy na nákup
Zavolajte nám Radi Vám poradíme telefonicky 0232 44 77 00
Nechajte nám na seba kontakt Môžete nám tiež nechať telefónne číslo a my Vám zavoláme späť