Čo je garančná prehliadka u elektrobicyklov?
Čo je Garančná prehliadka a prečo je dôležité to vedieť?
- Pre zaistenie plnej funkčnosti elektrobicykla sa odporúča vykonať tzv. "garančnú prehliadku".
- U nás sme si toho vedomí a preto ponúkame ku bicyklom zakúpeným v našich predajniach Fitham túto službu.
- Počas prehliadky znovu skontrolujeme dotiahnutie všetkých spojov, správnu funkčnosť bŕzd, radenie a elektrického systému.
- To všetko v sieti pobočiek Fitham (Liberec, Praha, Brno, Plzeň, Bratislava) úplne ZADARMO.
Aké sú podmienky Garančnej prehliadky?
- prehliadku je vhodné zrealizovať po najazdení max. 200 km, najdlhšie však do 3 mesiacov od zakúpenia
- pri objednaní Garančné prehliadky prosíme najskôr vyplniť servisný formulár s poznámkou, že ide o garančnú prehliadku a naši technici vás budú kontaktovať ohľadom termínu
- kolo musí byť dovezené v čistom stave s batériou, klíčkami a záručným listom či faktúrou
Hlavné výhody garančnej prehliadky:
- budete mať istotu 100% funkčného bicykla, ktoré je pripravené na dlhodobé používanie
- môžete si vybrať potrebné príslušenstvo a doplnky z našej ponuky, ktoré Vám v rámci Garančnej prehliadky zadarmo nainštalujeme
- Súčasťou prehliadky môže byť tiež doladenie posedu, vidlice, apod.
Ako sa ďalej o Elektrobicykel starať?
Vždy pred vychádzkou:
- Kontrola dotiahnutia rýchloupínacích skrutiek a ostatných vôlí (riadenie, kľučiek a pedálov a dosadacie časti)
- Kontrola funkčnosti a nastavenia bŕzd, vrátane dosadania brzdových doštičiek / klátov
- Kontrola nahustenia pneumatík a stavu kolies (deformácia, vôľa, voľnosť v otáčaní)
- Kontrola stavu batérie a správnej funkcie elektropohonu.
Každý týždeň alebo každých 200 km navyše:
- Mazanie reťaze, laniek a bowdenov, čistenie/premazanie vidlice
- Kontrola vycentrovania ráfikov kolies a prípadné docentrovanie
- Kontrola dotiahnutia všetkých skrutkových spojov a miery opotrebenia všetkých komponentov vr. plášťov
- Kontrola stavu batérie, kabeláže a snímacej časti elektropohonu.
Veľké celkové servisy po prejdení tisíce a viac km:
- Z kapacitných dôvodov tento individuálny servis nevykonávame.
- Reklamačné opravy v záručnej dobe sú realizované u výrobcu elektrobicyklov a nemožno ich vykonávať u zákazníka doma.