Príďte si osobne vyskúšať a nechať poradiť s výberom trenažérov, posilňovacích strojov či fitness doplnkov na domáce cvičenie. Naši odborní poradcovia vám radi všetko vysvetlia na najväčšej pobočke v Bratislave.
Umiestenie batérie
Táto téma je prakticky rovnaká ako u elektromotorov z hľadiska vyváženosti ťažiska, manipulácie s bicyklom apod. Tu si môžete prečítať znovu základné prehľadné rozdelenie.
Batérie na ráme bicykla: umiestnenie na ráme bicykla, tam kde normálne býva cyklofľaša je rovnako ako stredový motor ideálne miesto pre perfektnú vyváženosť bicykla pri manipulácií. Ďalším plusom je kompaktný design a zachovanie klasickej geometrie rámu bez použitia neštandardných komponentov. Nevýhodou tohoto typu je samozrejme obmedzenie priestoru pre fľašu na vodu apod. Tento typ sa prirodzene nejviac objavuje u trekových a horských modelov bicyklov.
Batéria umiestnená na nosiči bicyklu: tento typ je častý u mestských bicyklov a prípadne bicyklov skladacích. Tento typ sa vyznačuje jednoduchou manipuláciou s dobíjaním batérie a pod. Prirozene jeho slabinou je horšia vyváženosť bicykla vďaka posunu ťažiska.
Batéria na sedlovej tyči: tento typ je veľmi výhodný z hľadiska vyváženosti bicykla a nenarušení designu bicykla. Je treba ale počítať s tým, že zase predlžuje rám bicykla a reťaz. Ďalej je tiež veľmi charakteristické pre tento typ absencie tzv. "trojtaniere", takže máte k dispozícií iba jeden prevodník.
Integrovaná batéria: špeciálnym typom je ešte integrovaná batéria priamo v ráme bicykla. Tieto batérie sú často vyhľadávané kôli svojmu kompaktnému designu a nijak nenarušujú vzhľad bicyklu. Každopádne je treba si uvedomiť, že vďaka tejto integrácií bude vždy rám o niečo ťažší, batéria bude mať väčší sklon k prehrievaniu a horší prístup pre manipuláciu.